جلسه با کارشناسان بیمه

حاضرین در جلـــــسه

نام سازمان نام شخص

سمت سازمانی

 

آقای مهردل

کارشناس بیمه

 

آقای تکلی

کارشناس بیمه
 

 

انجمن اپک

آقای مهندس کرکه‌آبادی

عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته بیمه و مالیات

آقای مهندس کابلی

بازرس و قائم مقام کمیته بیمه و مالیات
آقای مهندس رشیدی

عضو هیئت مدیره و خزانه‌دار انجمن اپک

 آقای دکتر محمد طاهری

دبیر انجمن اپک
آقای مهندس حضرتی آشتیانی

مدیریت کمیته‌های انجمن اپک

ابتدا آقایان مهندس کرکه‌آبادی و مهندس کابلی نسبت به معرفی انجمن و نیازهای اعضای آن و همچنین در رابطه با مشکلات اعضای انجمن با سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی ارائه نمودند.

سپس آقای مهردل که از مدیران بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی در تهران (مدیر کل امور درآمد) و در حال حاضر مشاور اتاق بازرگانی و دیوان عدالت اداری و از مدرسان انجمن حسابرسان خبره و مشاور هلدینگ کشتی‌رانی جمهوری اسلامی در امور بیمه هستند، در خصوص خدماتی که می‌توانند در اختیار انجمن قرار دهند توضیحاتی را ارائه نمودند. ایشان اعلام داشتند که می‌‍‌توانند هفته‌ای یک روز در حد چند ساعت با هماهنگی متقاضیان برای ارائه آموزش و مشاوره در دفتر انجمن حضور یابند. همچنین آقای مهندس کابلی نیز از ایشان درخواست برگزاری جلسات آموزشی برای پرسنل اداری_مالی و مدیران شرکت‌ها (مهندسین) داشتند.

در ادامه جلسه، آقای تکلی که سابقه همکاری با شرکت‌های پیمانکاری را نیز دارا هستند و در حال حاضر نیز بصورت تمام وقت به عنوان مشاور در سندیکای ساختمانی مستقر می‌باشند، به معرفی خود پرداختند و در رابطه با شرایط و توانمندی‌هایشان توضیحاتی را ارائه نمودند و قرار شد که در صورت نیاز اعضاء از طریق دبیرخانه با ایشان برای مشاوره و راهنمایی هماهنگی‌های لازم انجام شود.

در پایان مقرر شد پس از ارائه گزارش به هیئت مدیره محترم در رابطه با نحوه همکاری با کارشناسان فوق تصمیم گیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *