گردهمایی نوروزی 1402

دیدار نوروزی انجمن اپک پس از دوسال وقفه  به دلیل بیماری کووید ۱۹  با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین و شرکت های عضو انجمن اپک در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۲:۳۰  به صرف شام برگزار گردید. قبل از برگزاری این دیدار نوروزی پانزدهمین جلسه هئیت مدیره نیز در ساعت ۱۶:۰۰ برگزار شد

در شروع این دیدار نوروزی نخست دبیر انجمن ضمن تبریک سال نو و خیر مقدم به حاضرین هدف از این گردهمایی را  دیدارتازه با اعضای محترم و بحث و گفتگو پیرامون مشکلاتی که اعضا با آن روبه رو هستند اعلام نمودند و اهم فعالیت انجام گرفته درمدت ۶ ماه هئیت مدیره دوره نهم را شرح دادند. سپس آقای مهندس حلوائی رئیس هیئت مدیره انجمن اپک ضمن خیر مقدم به حاضرین اهم کارهای انجام  شده در این دوره را شرح داده و از نماینده های شرکتها ی حاضر در جلسه تشکر و خواستار ارتباط بیشتر این شرکت ها با کمیته ها  و مشارکت بیشتر  در برنامه ها شدند. سپس آقای مهندس طاهری خرم آبادی عضو هیئت مدیره و رئیسه کمیته ارتباط با اعضا ابتدا به معرفی کمیته های جدید انجمن پرداخت و پس از آن اعضای هیئت مدیره که هرکدام ریاست یکی از کمیته ها را به عهده دارند توضیحات خود را در خصوص گزارش عملکردی ۶ ماه گذشته ارائه نمودند. همچنین این گزارشات به صورت چاپ شده در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت و سپس از اعضای محترم خواسته شد تا فرم مربوط به کمیته ها را که در اول جلسه تقسیم گردید را تکمیل کنند و نماینده های خود را جهت حضور فعال در این کمیته ها معرفی نمایند. در این جلسه  مهمانانی خارج از انجمن نیز حضور داشتند که جناب آقای مهندس نوشادی مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز  یکی از این مهمانان بود که برای حاضرین جلسه سخنانی ارائه نمودند که مورد استقبال افراد حاضر در جلسه قرار گرفت ،در ضمن در میانه مراسم دو تن از اعضای محترم  اپک  حاضر در جلسه مطالبی در مورد  مسائل کارگری پیشامده در پروژه های صنعت نفت را مطرح کردند. که پس از  بحث و تبادل نظر مقرر گردید کارگروهی  در این مورد تشکیل و در چارچوب قوانین و وظایف انجمن موضوع  با مقامات و مسئولین ذیربط  مطرح و در رفع آن تلاش  گردد. سپس  از اعضای محترم هیئت مدیره، بازرسان و مشاوران دوره قبل به پاس قدردانی و تشکر از این عزیزان لوح های  تقدیر اهدا شد و عکس یادگاری گرفته شددر انتها نیز فضایی مناسب به همراه صرف شام جهت بحث و گفت و گوی اعضا با یکدیگر فراهم شد. همچنین از اعضای محترم خواسته شد تا در اجلاس b2b ایران و روسیه که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت روسی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می گردد حضور فعال داشته باشند.

لازم به ذکر است که در هفته پیش رو لینک پرسشنامه آنلاین مربوط به کمیته ها و گروه های واتس اپی تخصصی انجمن در اختیار اعضای محترم قرار خواهد گرفت تا کسانی که موفق به پر کردن این فرم نشده اند به صورت آنلاین آن را تکمیل نمایند.

شرح کامل این گزارش بزودی در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *